Nepřipomíná vám to něco?
Rozhovor pracovnice informačního centra (ic) s provozovatelem nově přestěhované služby:
IC: Dobrý den, to jsem ráda, že vás vidím, telefonovala jsem vám, abych zjistila ceny a novou provozní dobu, jak jste teď na novém místě, ale nikdo to nebral.
PROVOZOVATEL: Ale mně nikdo neříkal, že vám to musím hlásit, já to měla oznámit na městě a tam jsem to oznámila. To vám mají říci oni.
IC: Oni mi to nebudou hlásit, to je ve vašem zájmu, abych na dotazy na provozní dobu a ceny mohla podat potřebné informace. Je to v podstatě vaše reklama a je to zdarma! A zájem je veliký!
PROVOZOVATEL: A ti ostatní co jsou v novém objektu, ti vám něco hlásili?
IC: Bohužel taky ne, budu je také shánět, abych tu ty údaje měla.
PROVOZOVATEL: No, já žádnou reklamu nepotřebuji. Ti co byli zvyklí k nám chodit, si nás najdou. A je to na objednávku, takže si každý může dopředu zavolat a domluvit se.
IC: Dobře, já jsem vám to jen chtěla nabídnout.
PROVOZOVATEL: Konec konců je ta provozní doba stejná.
IC: Ale to přece není, už jsem zjistila, že pondělí je celý den zavřeno a to přece nebylo!
PROVOZOVATEL: No, já stejně nevím, jestli tam zůstaneme, chodí tam tak málo lidí, že to ani nevydělá na nájem.
Poznámka pod čarou: denně nám na informační centrum volají lidé dotazy na tuto službu. Provozovatel má málo zákazníků - neví, zda služba vydělá na nájem - ale přece si nebude dělat u nás zadarmo reklamu. No uznejte, to přece nemá zapotřebí.
Nepřipomíná Vám to něco?
Simona Sládková
Ševčíkova 23
341 01 Horažďovice
Česko (CZ)
fax: (+420) 376 513 530
Diskusní fórum čtenářů
(prozatím 16 názorů)
Takové a podobné situace jsou také na Moravě. Př. Pracovnice IC zjišťovala aktuální ceny jednoho nejmenovaného pensionu. V tomto pensionu určují ceny pokojů podle toho kdo se na to ptá a kdo chce být ubytován, po opětovném dotazu kolik stojí dvoulůžkový pokoj mi bylo řečeno 600,--Kč (na pokoj).Zaktualizovali jsme tedy seznam s ubytováním. Za týden jsme chtěli v nejmenovaném pensionu ubytovat německý pár, a na dotaz jestli teda budou platit 600,--Kč nám vyčítavým tónem bylo řečeno, "Kde jste tu cenu sebrali??" To bylo možná tak před 2 roky!"
(Pro cizence se cena neda určit dopředu, protože záleží jestli je Němec, Francouz nebo Polák. I tak jsou ceny různé!!)
Také máte podobné či stejné zkušenosti s odlišnými cenami pro tuzemce a cizince???
A ještě tristnější je komunikace s ubytovatelem během prověřování sezónních cen:
TIC: ... Aktualizujeme nabídku ubytování, mohla bych si s vámi ověřit počet pokojů a ceny za ně?
Ubytovatel: To si musíte zavolat vedoucího.
TIC: A mluvím s recepcí?
Ubytovatel: No...
TIC: A vy neznáte počet pokojů?
Ubytovatel: To bych musela spočítat.
TIC: A mohla byste to udělat?
Ubytovatel: Už jsem vám říkala, že si máte volat vedoucího, já nevím, jestli vám můžu říct...
Smutné, ale bohužel pravdivé. Na druhou stranu mě potěšilo a dokonce se mi ulevilo, že podobné instituce a "podnikatelé" nežijí jen v Děčíně.
30.08.2001 v 07:18Veselý Pitomec
Také v Pardubicích hraje Informační centrum často roli "VESELÉHO PITOMCE". Uznejte, prosím, že je to přiléhavé označení (není z mé hlavy) pro situaci, kdy Íčko se snaží takřka proti vůli instituce či firmy, jež má z toho našeho snažení prospěch.
Podobných hovorů máme v Ústí nad Labem spousty.Občas jsme v očích podnikatelů jako finančáci nebo ještě spíše agenti,kteří zneužijí informace o otevíracích dobách nebo o cenách v hotelech.Je to dost smutné čtení.
NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY
SOUVISEJÍCÍ TISKOVÉ ZPRÁVY A ČLÁNKY
Zveřejněno 28.08.2001 v 11:22 hodin