![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() 27.9. RŠOV seminář: Veřejné zakázky a OP životní prostředíDne 27.9. od 9 hod. budete mít možnost si porovnat stávající versus nový zákon o zadávání veřejných zakázek a především budete mít unikátní možnost si poslechnout a diskutovat přímo s ředitelem sekce řízení OP životní prostředí Mgr. Martinem Kubicou
PROGRAM
Odborný seminář pro představitele obcí a členské a spolupracující subjekty MAS Pardubického kraje pod záštitou senátora Ing. Petra Šilara TÉMA: Zadání a organizace veřejné zakázky Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (účinnost od 1.10.2016) Operační program životní prostředí 2014-2020 Detaily a zajímavosti, které se skrývají pod povrchem KDY:27. 9. 2016, zahájení v 9.00 hod. KDE:konferenční prostory Zámecké restaurace Choltice FORMA:odborný seminář PROGRAM: 9.00 – 10.00 hod. Kateřina Korejtková, manažer venkovských regionů, VN KONZULT, s.r.o. zadávání veřejné zakázky v souvislostech – zákon versus podmínky jednotlivých poskytovatelů dotací, vč. OPŽP porovnání stávajícího zákona a vstupujícího v platnost – na co si dát pozor formy uveřejnění VZ, vč. smluv, aj. 10.00 – 10.30 hod.dotazy, diskuze 10.30 – 10.45 hod. přestávka 10.45 – 11.30 hod. Mgr. Martin Kubica, ředitel sekce řízení OPŽP opatření OP ŽP – co se pod nimi skrývá co umí OP ŽP dobře řešit, jaký problém může vyřešit administrace projektu není až takový problém vhodné příklady realizovaných projektů 11.30 – 12.00 hod.dotazy, diskuze _______________________________________________ Informace pro účastníky: •Závazné přihlášky je nutno elektronicky zaslat nejpozději do 20.9.2016 na e-mailovou adresu: vn.konzult@gmail.com •Na akce je omezený počet účastníků, přihlášky budou registrovány dle došlého data, na základě vaší přihlášky vám bude potvrzena registrace •Úhradu vložného nutno provést společně s přihláškou: vložné:250,-Kč/účastník číslo účtu SO ZL:1206054359/0800 variabilní symbol: 032016 specifický symbol: název obce/ subjektu zpráva pro příjemce: v případě, že subjekt přihlašuje na akci více osob - uvést jejich počet/jména (úhrada v hotovosti na akci není možná). •SO Za Letištěm po úhradě vložného vystaví fakturu – daňový doklad. Na vaši účast se těší za RŠOV Mgr. Josef Vodrážka, předseda SO Za Letištěm MVDr. Zuzana Dvořáková, pověřená řízením akcí za organizátory K.Korejtková vn.konzult@gmail.com, 606436659 DALŠÍ INFORMACE: VN KONZULT, s.r.o. SOUVISEJÍCÍ TISKOVÉ ZPRÁVY A ČLÁNKY
Zveřejněno 05.09.2016 v 18:17 hodin součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ® |
|