KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
JIŽNÍ ČECHY
  Dopravní přístupnost
Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
Destinační management
 
PŘÍRODA A JEJÍ OCHRANA
  Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Jeskyně a propasti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
KULTURA, ZÁBAVA, SPORT
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
PAMÁTKY A ZAJÍMAVOSTI
  Památky UNESCO
Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
 
TURISTIKA A VOLNÝ ČAS
  Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
 
LÁZEŇSTVÍ
  Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
KONGRESOVÁ TURISTIKA
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
UBYTOVÁNÍ A STRAVOVÁNÍ
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Další stravování
Gastronomické speciality
 
Království perníku

Mediální podpora domácího cestovního ruchu

Vážení kolegové,
obracím se na Vás s informací o tom, že agentura CzechTourism získala finanční prostředky pro realizaci projektu "Mediální podpora domácího cestovního ruchu v České republice". Tento projekt je financovaný z peněz Evropské unie. V rámci projektu bude CzechTourism zajišťovat reklamní kampaň s rozpočtem 35 milionů Kč. V tuzemském celostátním tisku, v rozhlase a na internetu bude probíhat od května 2006 do dubna 2007 reklama zaměřená na širokou paletu příležitostí k dovolené a relaxaci v České republice.
Smyslem připravované kampaně je přesvědčit občany, aby utráceli peníze zde, v České republice. Cílem je ukázat pestrou paletu míst a příležitostí, kde si lze zajímavě a užitečně užít nejen sportu a odpočinku, ale také zábavy a kde najít nová poznání.
Na přípravě obsahu kampaně a při sběru podkladů vhodných pro média očekáváme spolupráci s krajskými úřady, obcemi, městy a turistickými informačními centry. Během února a března budou probíhat v jednotlivých turistických oblastech České republiky marketingové semináře a školení o projektu. Na základě výstupů z těchto seminářů vypracuje odborná skupina obsah reklamní kampaně, která musí vycházet z Programů rozvoje cestovního ruchu v krajích a bude reflektovat aktuální nabídku pro domácí turisty.
Pro naplnění záměru projektu je důležitá úzká spolupráce odpovědných osob. Dovolte mi, abych členy ATIC vyzvala k aktivní účasti v projektu a pozvala Vás na marketingové semináře. Seznam turistických oblastí a termíny marketingových seminářů, včetně kontaktů na organizátory najdete na www.CzechTourism.cz v sekci "Regiony" pod označením "SROP - Mediální podpora".
Jsem přesvědčena o tom, že spolupráce při podpoře propagace domácí turistiky bude pro členy Asociace turistických informačních center přínosná. Věřím, že projekt je natolik zajímavý a užitečný, že vzbudí zájem o spolupráci mezi informačními centry a místními podnikateli v cestovním ruchu a bude generovat další návaznosti spolupráce v budoucnosti.
Veronika Váňová,
manažerka projektu

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 10.02.2006 v 16:36 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
VYHLEDÁVÁNÍ
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
Databanka akcí
 
REGIONY A OBLASTI ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
Pohádkové regiony
 
ZPRÁVY A AKTUALITY
  Tiskové zprávy
 
SLUŽBY PRO TURISTY
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
 
KALENDÁŘ AKCÍ OBLASTI
  Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
FOLKLOR A TRADICE
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
REGIONÁLNÍ ROZVOJ
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba